domingo, 12 de junio de 2011

Sprint Ausburg 2011

Ahir no vaig penja res peque vam estar tot el dia al canal amb la competició de C1 on va participar El rodrigo Ramos que desprès de haver comes una errada a la primera manega a la segona va poder remontar fins a quedar en la 22º posició de la general. despres de la seva competició vam fer 3 baixades per acabar de retocar les posibles errades durant circuit.
Avui al mati a diferencia de la resta de dies ha sortit el sol amb ganes i feia molt bon temps  tot apuntava a un dia genial amb molt de public.
Per escalfar primer hem fet un baixada lliure pel canal i despres hem continuat escalfant  a la zona de la sortida.
la meva competició no ha començat masa be perquea la primera manega  just al primer tram del  on el canal es mes facil un de rescat s'ha llençat uns metres mes endavan tde on estava jo. (encara no se el motiu ) el cas es que en aquell moment jo he passat molt a prop seu pero en cap moment m'ha moletat fisicament pero  me desconcentrat i al primer pas he comes una errada que m'han costat uns 3 segons.despres a la segona manega ha sortit molt be he rebaixat 4 segons conseguint un temps de 1'47" a la primera manega i 1'43" a la segona millorant el temps i la traçada. Al final ,Pero
 una llastima perque he quedat en la 40 posició quan segurament veient el temps de la segona manega hagues pogut quedar unes 8 posicións mes endavant.
pero ara ja no cal donar-li mes voltes, ja que he quedat per davant del resta de equip i amb aquest resultat he aconseguit el passe per participar en la categoria de patrulles Sprint la patrulla esta formada Xavi Miralles, Marcos Gonzalez i Guillermo Fidalgo.
en aquest cas el Jesus Rodriguez ha marcar el pitjor temps dels 4  tot i quedar a menys de 1 segon de Guille s'ha quedat fora de la patrulla.








PD; demà no escriure perque en quan acabem la competició dinarem i iniciarem el llarg viatge de tornada sobre unes 18 hores per carretera. Quan estigui a casa ja escriure les meves impresións de la cursa i del mundial en general.






1 comentario:

  1. Espero que t'hagis quedat amb la cara del paio de seguretat... que si convé anirem a Alemania a fer-li una cara nova. Que vagi molt bé la patrulla. Petons!!!

    ResponderEliminar